Консультування педагогічних працівників є одним із завдань, покладених на адміністрацію ЗДО. Під консультуванням розуміємо процес взаємодії консультанта і педагогічного працівника, що має на меті вирішення професійних і методичних проблем в організації та реалізації освітнього процесу, емоційну підтримку, зниження тривожності, ухвалення усвідомлених рішень щодо професійного розвитку.

Завідувач та вихователь-методист закладу проводять консультування з таких питань:

:- планування і визначення траєкторії професійного розвитку;

- особливості організації освітнього процесу за різними формами здобуття освіти, у тому числі з використанням технологій дистанційного навчання;

- упровадження компетентнісного, особистісно орієнтованого, діяльнісного, інклюзивного підходів до навчання здобувачів освіти і нових освітніх технологій.

Важливо розуміти, що кожен педагогічний працівник має автономію, що охоплює свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі, розроблення та впровадження авторських навчальних програм, проєктів, освітніх методик і технологій, методів і засобів. Відповідно, консультанти центрів можуть допомагати педагогічним працівникам визначати шляхи розв’язання проблем і подолання труднощів, визначення цілей професійного розвитку та обрання суб’єктів підвищення кваліфіка.

Типи консультацій

За формою проведення:

- очні, що проводяться в центрі чи закладі освіти та передбачають фізичну присутність консультанта і педагогічного працівника;

- дистанційні, що проводяться в режимі відеоконференцій або аудіоконференцій.

Формати консультації:

- онлайн за допомогою засобів відеозв’язку,

- онлайн через месенджер,

- телефонна розмова,

- електронна пошта,

- очна консультація в закладі.

Такі формати дають можливість консультантам центрів розширити сферу своєї професійної діяльності та надати допомогу педагогам, які з різних причин не можуть бути фізично присутніми в закладі освіти.

За кількістю осіб:

- індивідуальні, якщо йдеться про взаємодію з однією особою;

- парні, що проводяться для двох осіб

- групові, які передбачають взаємодію з трьома і більше особами та зазвичай, проводяться з інформаційною метою.

За тривалістю:

- короткотермінові (1–2 зустрічі);

- довготермінові (понад 3 зустрічі);

- оперативні (швидко скоординовані)

Кiлькiсть переглядiв: 69

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.